Een ogenblik geduld a.u.b.
Gebruikersnaam/E-mail
Wachtwoord:
Caps Lock is ingeschakeld
Wachtwoord vergeten?
Stuur een nieuw wachtwoord naar loginnaam:
Zoeken
Contact
Inloggen
Help
Home
Toon
menu
Home
Databank
Rapportages
Over
Contact
Zoeken
Start met zoeken
Sluit de zoekbalk
Home
Document
Ervaringen met Kort Parkeren
Ervaringen met Kort Parkeren
Zorg en welzijn
Algemeen en overig onderzoek
Ambtelijke organisatie
Bevolking
Burger en bestuur
Duurzame leefomgeving
Economie
Jeugd
Onderwijs
Veiligheid
Verkeer
Vrije tijd/ sport en cultuur
Werk en inkomen
Wonen en woonomgeving
Zorg en welzijn
OBI voerde twee deelonderzoeken uit naar de klanttevredenheid, één via het Digitaal Stadspanel van OBI en één ter plekke in vijf van de zeventien parkeergarages. Beide deelonderzoeken vallen onder een groter onderzoek waarmee Stadsbeheer inzicht wil krijgen in de klantervaring met het product Garageparkeren. Stadsbeheer wil dit inzicht gebruiken om de dienstverlening te verbeteren. Inzicht in klantervaring is ook gewenst als input voor een nieuw marketingplan voor de gemeentelijke parkeergarages
Download
Ervaringen kortparkeren.pdf
2023-05-23
/
380436kB