Een ogenblik geduld a.u.b.
Gebruikersnaam/E-mail
Wachtwoord:
Caps Lock is ingeschakeld
Wachtwoord vergeten?
Stuur een nieuw wachtwoord naar loginnaam:
Zoeken
Contact
Inloggen
Help
Home
Toon
menu
Home
Databank
Nieuws
Rapportages
Over
Contact
Zoeken
Start met zoeken
Sluit de zoekbalk
Home
Document
Ervaringen met Kort Parkeren
Ervaringen met Kort Parkeren
Zorg, welzijn en gezondheid
Algemeen en overig onderzoek
Bevolking
Communicatie en dienstverlening
Economie
Jeugd
Leefbaarheid en veiligheid
Onderwijs
Politiek en bestuur
Ruimtelijke ordening, wonen en verkeer
Vrije tijd en cultuur
Werk en inkomen
Zorg, welzijn en gezondheid
OBI voerde twee deelonderzoeken uit naar de klanttevredenheid, één via het Digitaal Stadspanel van OBI en één ter plekke in vijf van de zeventien parkeergarages. Beide deelonderzoeken vallen onder een groter onderzoek waarmee Stadsbeheer inzicht wil krijgen in de klantervaring met het product Garageparkeren. Stadsbeheer wil dit inzicht gebruiken om de dienstverlening te verbeteren. Inzicht in klantervaring is ook gewenst als input voor een nieuw marketingplan voor de gemeentelijke parkeergarages
Download
Ervaringen kortparkeren.pdf
2023-05-23
/
380436kB