Kwalitatief onderzoek naar gelote wijkcomités in Rotterdam 2018-2022

Rotterdam experimenteerde de afgelopen jaren met gelote wijkcomités in verschillende wijken. Het doel van dit onderzoek is om in kaart te brengen in hoeverre de methodiek ‘loting’ hielp om een diverse groep burgers te activeren.
2022-12-08 / Burger en bestuur / 5716069 kB
Download 4211_Kwalitatief onderzoek naar gelote wijkcomités in Rotterdam 2018-2022_A5st_publieksuitgave_V4_Toegankelijk.pdf