Een ogenblik geduld a.u.b.

Rapportages

  • LET OP.

    Nog niet alle rapporten voldoen aan de eisen van digitale toegankelijkheid. Hier wordt aan gewerkt. Kunt u een rapport om deze reden niet raadplegen, neem dan contact met ons op via de contactknop op Onderzoek010.

    / Communicatie en dienstverlening / 22 kB

  • Ongeadresseerde post

    Evaluatie van de zogenaamde opt-in-regeling voor ongeadresseerde post. Meting onder de panelleden van het Digitaal Stadspanel Rotterdam.

    / Communicatie en dienstverlening / 173 kB

  • Terugkoppeling bij initiatieven

    Het onderzoek brengt in kaart hoe initiatiefnemers de gemeentelijke dienstverlening ervaren en hoe zij staan tegenover de inzet van de scorekaart ter beoordeling van de samenwerking met de gemeente.

    / Communicatie en dienstverlening / 2992613 kB

  • Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening 2016

    Rapportage over de vragen over de gemeentelijke dienstverlening in de Omnibusenquête 2016.

    / Communicatie en dienstverlening / 1154141 kB

  • Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening 2015

    Rapportage over de vragen over de gemeentelijke dienstverlening in de Omnibusenquête 2015.

    / Communicatie en dienstverlening / 2179724 kB

  • Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening 2014

    Rapportage over de vragen over de gemeentelijke dienstverlening in de Omnibusenquête 2014.

    / Communicatie en dienstverlening / 2051777 kB

  • Feitenkaart Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening 2013

    Feitenkaart over de vragen over de gemeentelijke dienstverlening in de Omnibusenquête 2013; er is ook een uitgebreidere rapportage.

    / Communicatie en dienstverlening / 60578 kB

  • Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening 2013

    Rapportage over de vragen over de gemeentelijke dienstverlening in de Omnibusenquête 2013.

    / Communicatie en dienstverlening / 2193780 kB